読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

JunMate -It's My Life-

オーストラリア家族で海外留学。私の経験が皆様のお役に立てば嬉しいです! I'll introduce Japan&Australia Thanks!

はじめまして Nice to meet you!

はじめまして。

ブログをご覧頂きありがとうございます。

 

私は2016年、約16年間のサラリーマン生活に区切りをつけ、

家族四人で海外留学チャレンジの為、オーストラリアにやって来ました。

 

このブログは、時々目的を忘れそうになる自分への

道標べとしたいと考え、始めさせて頂きました。

副次的に、私の経験が皆様へのお役に立てば幸甚です。

どうぞ宜しくお願い致します。

 

Hello Nice to meet you! 

Thank you for vitsiting my blog.

 

I quit my work that I'd worked for 16 years in Japan. 

I came to Australia with my family for trying study abroad.

 

I'd like to make my blog direction for my life,coz I sometimes forget my purpose.

If my blog useful for your life or something like that, I'm very happy.

Again, Thank you for visiting.

 

Regards, JunMate